Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2013 13:32 - мъдростта побеждава с болка
Автор: pti4kata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1261 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 29.08.2014 01:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
осъзнах, сетих се, припомних си, че толкова силно и искрено бях влюбена само веднъж преди години. преди точно 7 години. и тогава, както сега, ми се случи без да го искам и въпреки старанието ми да го избегна. направо се чудя как някои хора успяват да го постигнат - да не си позволят да се влюбят.

интересно е как с годините човек изживява влюбването и обичането по различен начин. някак си по-улегнало става, не че не е толкова силно. просто си придобил опит, който те е научил да си по-голямо копеле например, за да оцеляваш:) да си малко по-студен може би, по-прикрит, с цел да не си толкова уязвим. така обаче вероятно оставяш впечетление, че изпитваш съвсем различни емоции от тези, които всъщност са те обвзели.
сега се наблюдавам отстрани. обичам предпазливо, не го показвам толкова, вместо това пиша в блог.бг :))

влюбването е различно в годините, по-осъзнато става. защото някак си, когато си по-млад се впускаш непредпазливо, директно, без да имаш изградени представи как точно се развиват емоциите, кое след кое следва, какво да очакваш, просто липсва опитът. а на по-късен етап, вече си наясно с развитието на любовта, връзката, отношенията, етапите. абе знаеш какво те очаква, ако се впуснеш, правиш го с пълното съзнание за последствията, ако се получи и ако не се.

колкото и да ми се иска да обичам удобното, познатото и този, който ме чака въпреки всичко и всички, просто се появява някой, който без да се старая да обикна ме грабва. без всякакво усилие от негова страна или от моя. макар че няма как да се знае със сигурност кой е правилният за обичане, кой е удобният, сигурният, надеждният, но все пак... с един си обичана, с друг си обичаща. ти избираш...аз избрах...избрах да съм обичаща, защото ми писна да съм обичана. не съжалявам, не изпитвам носталгия. просто не бях усещала тази емоция от години и имах нужда, прецених че няма защо да се примирявам с удобния, след като не ми е достатъчно. той също заслужава да бъде обичан по начина, по който обича мен.

искам да вярвам, че ще мога да имам любов, която няма да омръзне, ще е винаги силна и взаимна, искам да е взаимна. не искам да се гоня с никой, защо вечно се гоним с някой?! ти гониш или теб гонят, вместо да тичате заедно.
има и такива, които тичат заедно де, ама защо все се получава, че се случва на другите вместо на нас?!
искам взаимна силна, дълбока, искрена любов. искам да се развива и променя, да, нямам против да се променя. хората си мислят, че любовта изчезва или се трансформира в приятелство и затова се примиряват и остават заедно и о да! да не забравяме появилите се вече деца. само че да изчезне не е същото като това да се е променила или да е претърпяла развитие.

не искам да се примирявам, искам да обичам и да съм обичана, да е взаимно, да е силно, да го разпозная, когато е и да го хвана, да не го изпусна, да го отгледам, да го опазя, да го развия, да го съхраня.

колко ли време ще ми е нужно сега, за да се излекувам от тази любов, се чудя...






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. platttonnn - Истинската обич минава през следните етапи:
15.12.2013 14:55
Опознаване в дълбочина,харесване,изпитание,привличане и неочаквана наслада! Обичта на емоционална основа се дължи на: Незрялост,проектиране на родителски черти върху подходящ обект,неосъзнатост и копнеж по нещо изгубено. Затова едната обич е трайна,другата едва до сутринта........
цитирай
2. pti4kata - обичта на емоционална основа?? ...
15.12.2013 18:30
обичта на емоционална основа?? обичта ако не е емоционална каква е тогава? обичта е и чувство, но и емоция, защото възниква от емоцията, емоцията, която те обзема при влюбването. истинската обич, се появява евентуално след като отмине влюбеността. тогава идват изброените от теб - дълбочина и т.н. с това съм съгласна. но да кажеш, че обичта не бива да е емоционална... с това не съм никак съгласна. напротив трябва да е емоционална и това не означава непременно, че я лишава от истинност и дълбочина и трайност
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pti4kata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51563
Постинги: 36
Коментари: 18
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031