Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2014 22:22 - Хубаво е да си самуваш!
Автор: pti4kata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1337 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 29.08.2014 01:54


„Да си самуваш”  е нов за мен израз, който чух преди време от много скъп човек, той си знае. Да си самуваш е различно от това да си самотен. Да си самотен звучи някак си тъжно и пораждащо съжаление, а да си самуваш си звучи съвсем различно и наистина има друг смисъл. Да си самуваш е сладко и приятно и пораждащо благородна завист, ако питате мен.

Обичам да си самувам! Обичам да съм сама. Толкова е хубаво. Някои хора, които четат това ще ме разберат отлично. Когато си самуваш си правиш твоите си малки ритуали, които само на теб вероятно носят такъв кеф, на който другите биха се очудили, но няма никакво значение. Хубаво е! И в момента, в който осъзнаеш колко е хубаво и как ти харесва, започват да ти липсват моментите на самуване и си ги търсиш. Искати се да си откраднеш някой друг. Чакаш с нетърпение пак да си самуваш :)

image

Някои хора си самуват и доста дълго време. В което пак няма лошо! Отвреме навреме получавам съвети един вид да внимавам и да не свиквам прекалено много със самуването си, че видиш ли ще ми хареса толкова много (това трябва да ме плаши явно), че после трудно съм щяла да си споделям времето и битието с друг човек. Не е вярно драги!

Не е вярно, защото всеки трябва да си вземе нужното количество на самуване, за да се почувства достатъчно добре и готов да покани и компания. Понякога това време е по-дълго, друг път не толкова, но то има край. В един момент просто нямаш против и да не си самуваш, нямаш против тези моменти да са по-нарядко или съвсем да изчезнат и после да се появяват само по 2-3 пъти на годинита, когато ходиш на риба, лов или йога-лагер с приятели.

Вече не ти липсват толкова моментите да си сам, защото си си ги взел и искрено си им се радвал.

Мнооого ми харесва да си самувам. Опитайте, супер е.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. calli - Керана Ангелова в "Един след ...
19.07.2014 13:04
Керана Ангелова в "Един след полунощ" е казала:
"С някои хора мълчанието е комфортно. Не се чувстваш длъжен да запълваш тишината с гласа си. С нищо не се чувстваш длъжен. Просто си стоиш, заслушан в себе си и света наоколо, усещайки присъствието на човека до теб. И това е хубаво."
Не всеки може да не се чувства сам в самотата.
Хубав израз: "Да си самуваш" ... да не говорим, че снимката вградена в поста точно допълва мечтата за едно много ползотворно самуване.
Поздрави. Харесаха ми размислите в този текст.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pti4kata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51562
Постинги: 36
Коментари: 18
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031