Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2014 09:56 - сънувах, че се целувам с непознат
Автор: pti4kata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 845 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2014 01:54


 сънувах, че се целувам с непознат. бях на гости на някаква приятелка в германия и там се запознах с нейния брат и започнахме да се целуваме. беше дълго, беше хубаво, беше възбуждащо, беше много истински сън. 

като се събудих се сетих за едно момче, с което се запознах преди 7 години и имахме възможност да общуваме само три дни, защото той беше на почивка в курорт, където аз работих. това беше невероятна среща, която страшно силно се е запечатала в съзнанието ми и отвреме навреме се сещам, когато нещо ми напомни за нея. както в случая тази сутрин след съня ми. 

нали знаете как има хора, които като ги срещнеш просто веднага ги усещаш на едно друго ниво, усещаш, че са твой тип хора, усещаш, че можеш да установиш дълбока връзка с тях, че можеш да усетиш душата им или вътрешния ми Аз. вибрирате на едни честоти, такива хора се усещат. (когато някой ви е неприятен без конкретна причина или се чувствате дискомфортно в негово присъствие пак без конкретна причина, това е защото вибрирате на различни вълни, енергиите ви са прекалено различни и несъвместими...но това е друга тема)
 
та с този човек имах усещането, че се познавах цял живот. имаше толкова благ и невинен поглед. докосваше ме сякаш го беше страх да не ме счупи. говорихме си като близки приятели, които имат да наваксат пропуснати години,в които не са се срещали. разказвахме си за мечтите си, за плановете за живота си, за семействата и какво ли още не. аз работих нощна смяна и той в продължение на 3 дни ме взимаше от работа сутрин в 6, когато ми свършваше смяната. недоспал с кървясали очи, ме чакаше да се разхождаме по плажа и да си говорим. 

с това момче преживях най-незабравимите целувки в живота си. най-хубавото от всичко беше, че не бяха опорочени от просто плътско желание за секс, нито за момент. просто беше толкова нежно и невинно. все едно потъвахме един в друг, докато се целувахме. толкова сладко, толкова меко, толкова помитащо. след това се чувствах все едно левитирам. гледахме се в очите и не си казвахме нищо в тези моменти. естествено знаейки, че имаме само три дни, е засилило всяко усещане, но все пак някои хора просто ги усещаш по различен специален начин. с никой не съм имала толкова незабравими целувки.

много се радвам, че сънят ми ми припомни този спомен. толкова чист и красив.

мисля, че просто наистина ми липсва много целуването с гаджето, щом почнах и да сънувам такива неща... както и да е.

пожелавам ви сънища, които да ви напомнят за приятни спомени :)


Тагове:   сън,   целувка,   сънувам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pti4kata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51705
Постинги: 36
Коментари: 18
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930